Sabtu, 21 Maret 2020

IBADAH MINGGU LETARE 22 MARET 2020 IBADAH DALAM JARINGAN HKBP PONDOK GEDE







TERTIB ACARA
PARMINGGUON DALAM JARINGAN (DARING-ONLINE)
 HKBP PONDOK GEDE
RESORT PONDOK GEDE
Minggu Letare, 22 Maret 2020

1. Marende BN. HKBP. No. 565:1-2 Hatiku Gemar Memuji G=Do

1.    Hatiku gemar memuji, kar’na kasih rahmat-Mu.
Bagai bunga pagi hari, mekar kar’na berkat-Mu.
Kuasa dosa, ratap tangis, sirna kar’na kasih-Mu.
Sukacita yang abadi, b’ri padaku Tuhanku.

2.    Semua alam ciptaan-Mu, menyatakan kuasa-Mu
Tata surya, malaikat-Mu, mengitari tahta-Mu
Ladang, gunung, lembah hijau, suara ombak menderu
Marga satwa pun bermazmur, memuliakan nama-Mu

2. Votum – Introitus – Tangiang (A.VI.B.4 – D.V.22)

P:       Marhitehite Goar ni Debata Ama dohot Goar ni Anak-Na, Tuhan Jesus Kristus dohot Goar ni Tondi Parbadia, na tumompa langit dohot tano on. Amen. Marlas ni roha ma hamu rap dohot Jerusalem jala marolopolop mida ibana sude hamu, ale angka na holong roha di ibana! Marlas ni roha situtu ma rap dohot ibana sude hamu, ale angka na marsak roha mida ibana nasailaon! Las do rohangku di angka na mandok tu ahu: Beta hita manopot bagas ni Jahowa! Haleluya!

R:       (Mangendehon:) Haleluya, haleluya, haleluya!

P:       (Martangiang ma hita:) Ale Tuhan Jesus, sasada Ho do Sipangolu padomuhon jolma dohot Debata! Hupuji hami Goar-Mi, jala hudok hami mauliate tu Ho ala ni saluhut na binahen-Mi, patupahon hangoluannami. Sai dongani ma hami marhitehite asi ni rohaM, asa hupingkiri hami tongtong na tinaon-Mu dohot hamamateM, asa huarsakhon hami dosanami jala asa tubu di hami haporseaon na sintong, jala asa marroha haholongon hami huhut mandok mauliate tu Ho, asa olo hami mangihuthon Ho ro di hamatean. Ale Tuhan Jesus, di Ho ma tama pujipujian di tongatonga ni saluhut Huria, naung tinobus-Mu marhitehite mudar-Mu na badia i, olat ni on ro di salelenglelengna.

R:       Amen.

3. Marende BN. HKBP No. 125:1 Bersuka Cita Pujilah (BL. 82) C=Do

Bersukacita pujilah, Allah maha kuasa
Dia curahkan kasih-Nya, ke dalam hati umat-Nya
Bersatu hatilah semua, :,: di dalam jemaat-Nya :,:

4. Patik ni Debata:  Patik IV dohot Lapatanna

         P:     Patik ni Debata di parmingguon on i ma Patik Paopathon dohot Lapatanna: Ingot hamu ma pabadiahon ari minggu! Di na onom ari ma ula hamu nasa siulaonmu; alai anggo ari papituhon i, ari paradianan ni Jahowa Debatam do i. Ndang jadi ho mangula anggo di na sadari i, manang anakmu pe manang borum, manang naposom lahilahi, manang naposom boruboru, ro di pinahanmu ro di pangisi ni huta ni halak pe na mangebati hutam. Ai di na onom ari do ditompa Debata langit  dohot tano dohot laut dohot nasa isina; dung i maradian do Ibana di ari papituhon i. Dibahen i do umbahen na dipasupasu Debata Jahowa ari paradianan-Na i jala diparbadia i. Dia do lapatan ni i?

R:    On do: Ingkon dihabiari rohanta Debata jala ingkon holong rohanta di Ibana, asa unang tois rohanta di ajar na sian Hata ni Debata, ingkon badia do Hata ni Debata di rohanta jala ingkon ringgas rohanta tumangihon dohot mangguruhon.

P:    Antong, rap mangido gogo ma hita tu Debata!

R:    Ale Tuhan Debata, sai pargogoi ma hami mangulahon na hombar tu patik-Mi. Amen.

5. Marende BN. HKBP No. 686:1 Ku Bercela di Depan-Mu Des=Do

1.    ‘Ku bercela di depan-Mu, namun Kau panggil diriku.
‘Ku dikuduskan darah-Mu. Ya, Anak Domba Allahku.

6. Manopoti dosa (B.2 – C.1)

P:    Tatopoti ma dosanta! Ale Amanami jala Debatanami, na di banua ginjang, Pargogo na so hatudosan! Pardengganbasa do Ho, jala ro di salelenglelengna do asi ni rohaM. Sai marpamuati ma rohaM di hajahatonnami, jala sai unang be ingot angka dosanami; ai jotjot do hami mardosa maradophon Ho, jala jotjot do husungguli hami rimas-Mu marhite sian pangalaosionnami, di hataM, Ale Tuhan Jahowa, sai unang paingotingot pangalaosionnami, unang alang asi ni rohaM, sai urupi ma hami, Ho ale Tuhan Debata hatuaonnami, palua hami, jala sesa dosanami, ala ni Anak-Mu, Tuhan Jesus Kristus, Tuhannami.

R:    Amen.

P:    Tabege ma Hata bagabaga taringot tu hasesaan ni dosa: Songon sintongna mangolu Ahu, ninna Tuhan Jahowa, tung na so lomo do rohang-Ku mida hamatean ni parjahat, na lomo do rohang-Ku mida hamumulak ni parjahat i, tumadingkon dalanna, asa mangolu ibana. Hasangapon ma di Debata na di ginjang!

R:    Amen.

7. Marende BN. HKBP No. 190:1 Sungguh Girang Hatiku (BL. 69) As=Do

1.    Sungguh girang hatiku, pada Yesus Tuhanku.
Yang mencari Manusia, melepaskan dari dosa.
Manusia yang sesat, akan dis’lamatkan-Nya.

8.      Manjaha Epistel: 1 Petrus 4: 12-19

         P:     Marilah kita mendengar Firman Tuhan yang ditetapkan untuk hari Minggu ini. Tertulis dalam Kitab 1 Petrus 4: 12-19. Saudara-saudara yang kekasih, janganlah kamu heran akan nyala api siksaan yang datang kepadamu sebagai ujian, seolah-olah ada sesuatu yang luar biasa terjadi atas kamu.

         R:     Sebaliknya, bersukacitalah, sesuai dengan bagian yang kamu dapat dalam penderitaan Kristus, supaya kamu juga boleh bergembira dan bersukacita pada waktu Ia menyatakan kemuliaan-Nya.

         P:     Berbahagialah kamu, jika kamu dinista karena nama Kristus, sebab Roh kemuliaan, yaitu Roh Allah ada padamu.

         R:     Janganlah ada di antara kamu yang harus menderita sebagai pembunuh atau pencuri atau penjahat, atau pengacau.

         P:     Tetapi, jika ia menderita sebagai orang Kristen, maka janganlah ia malu, melainkan hendaklah ia memuliakan Allah dalam nama Kristus itu.

         R:     Karena sekarang telah tiba saatnya penghakiman dimulai, dan pada rumah Allah sendiri yang harus pertama-tama dihakimi.

         P:     Dan jika penghakiman itu dimulai pada kita, bagaimanakah kesudahannya dengan mereka yang tidak percaya pada Injil Allah?

         R:     Dan jika orang benar hampir-hampir tidak diselamatkan, apakah yang akan terjadi dengan orang fasik dan orang berdosa?

         P:     Karena itu baiklah juga mereka yang harus menderita karena kehendak Allah, menyerahkan jiwanya, dengan selalu berbuat baik, kepada Pencipta yang setia. Demikianlah pembacaan Firman Tuhan: Berbahagialah orang yang mendengar Firman Tuhan serta memeliharanya.
        
         J:      Amin.

9.  Marende BN. HKBP No. 474: 1 Bila Yesus Bersamaku (BL.321) Es=Do

Bila Yesus bersamaku, tak’kan aku tersesat
Dengan Yesus aku tangguh, musuh takut dan gentar
Reff:             Maka jiwa ku tenang, Tuhan Yesus sobatku
Bila aku serta Yesus, aku kuat dan menang


10.    Manghatindangkon Hata Haporseaon


         P:      Marilah kita bersama-sama mengaku iman kepercayaan kita, sebagaimana teman-teman seiman di seluruh dunia. Kita bersama-sama mengucapkannya:

         J:       Aku percaya ...dst.

11.    Marende BN. HKBP No. 766: 1-2 Janji Yang Manis G=Do
         (Persembahan Ia-Ib)

1.    Janji yang manis: “Kau tak ‘Ku lupakan.”
Tiada lagi takut dalam diriku.
Walau gelap perjalanan hidupku,
T’rang dari Tuhanku menyinariku.
Reff.:            “Kau tidak ‘kan Aku lupakan.
                    Aku membimbingmu, Aku menuntunmu.
                    Kau tidak ‘kan Aku lupakan.
                    Aku penolongmu, yakinlah teguh.”

2.    Janji yang manis: “Kau tak ‘Ku lupakan.”
Itu ‘ku percaya, yakin dan teguh.
Sanak saudara tiada ‘ku andalkan
Hanya Tuhan Yesus pertolonganku.
Reff.:            “Kau tidak ‘kan Aku lupakan.
                    Aku membimbingmu, Aku menuntunmu.
                    Kau tidak ‘kan Aku lupakan.
                    Aku penolongmu, yakinlah teguh.”
  

12.    Jamita: Psamen 69: 30-37

P:      Martangiang ma hita! Ale Tuhan asi rohaM, pargogoi ma hami manangihon hataM di parmingguonnami on Amen.
Hamu Angka dongan sahaporseaon di bagasan Goar ni Tuhan Jesus Kristus! Hata ni Debata jamita di minggu Letare sadari on na tarsurat di buku Psalmen 69: 30-37, dalam Bahasa Indonesia mengatakan:

Tetapi aku ini tertindas dan kesakitan, keselamatan dari pada-Mu, ya Allah, kiranya melindungi aku! Aku akan memuji-muji nama Allah dengan nyanyian, mengagungkan Dia dengan nyanyian syukur; pada pemandangan Allah itu lebih baik dari pada sapi jantan, dari pada lembu jantan yang bertanduk dan berkuku belah. Lihatlah, hai orang-orang yang rendah hati, dan bersukacitalah; kamu yang mencari Allah, biarlah hatimu hidup kembali! Sebab TUHAN mendengarkan orang-orang miskin, dan tidak memandang hina orang-orang-Nya dalam tahanan. Biarlah langit dan bumi memuji-muji Dia, lautan dan segala yang bergerak di dalamnya. Sebab Allah akan menyelamatkan Sion dan membangun kota-kota Yehuda, supaya orang-orang diam di sana dan memilikinya; anak cucu hamba-hamba-Nya akan mewarisinya, dan orang-orang yang mencintai nama-Nya akan diam di situ. I ma sahatna!

Hamu Angka dongan sahaporseaon di bagasan Goar ni Tuhan Jesus Kristus!

Di partingkian na maol sisaonari tema jamita di hita: “Las ni Roha di Bagasan Tuhan i.” Paboa na holan Tuhan i do las ni roha di hita huria-Na. Boha i masa? I do na pinaboa ni parpsalmen di turpuk on.

Adong pandohan na mandok “Pajolojolo gogo, papudi uhum”. (main hakim sendiri). Di marpiga huta, hea masa pangalaho na songon on. Isara molo tarjergot sadasada halak manangko (mangemor-mancopet-begal), jotjot halak na tarjergot i ditopari situan na torop, maeadu malangke, laos mate satongkin do na deba. Molo tongon marmobil, manang marsepeda motor panangko i, laos disurbu do mobilna i manang sepeda motorna i. Dung pe marpiga leleng, asa ro pihak na berwajib. Boha ma molo sala todo halak na tinoparan ni situan na torop i, gabe halak na asing? Sala halakna, gabe na so marsala hona topar?

Di turpuk on, David mangadopi partingkian na maol. Lonong tu bagasan gambo lisop, soada hajongjongan, nunga pola tolhas tu lintong laut angka na bagas, jala dilungkupi galumbang. Tumorop do sian obuk ni ulungna angka na mangkosom ibana soada paralaan, angka na gogo be mangago, angka pangalajak; na mandok abulon ni si David na so nidobona. (ay.3-4). Songon i ma gombaran hamaolon na ni adopan ni David di son. Pola maheu ibana di joujouna, mahiang aruaruna, nunga pola lotop matana mangkalungunhon Debatana. (ay.5).

Hamu Angka dongan sahaporseaon di bagasan Goar ni Tuhan Jesus Kristus!

Si David do parpsalmen on dipatandahon, alai laos dapot hita do pangalaho na nipabao ni si parpsalmen on di ngolu ni si Jeremia. “Dibuat nasida ma si Jeremia; jala didabuhon ibana tu bagasan godung ni si Malkia, anak ni rajai, na di alaman ni parhalan i, jala ditantan nasida si Jeremia dohot tali tu toru. Alai ndang adong aek di bagasan godung i gambo sambing do, gabe lonsot si Jeremia tu bagasan gamboi.” (Jer.38: 6). Dung i, jala laos hasudungan ni roha ni panurat Padan na Imbaru do pinaandar ni turpuk on, manggombarhon parniahapan ni Jesus Kristus. Isara di Johannes 15:25 “Alai naeng ma jumpang hata na tarsurat di patik ni uhumnasida: "Dihosomi nasida do Ahu, so adong alana!"; Yohanes 2:17 “Jadi diingot angka siseanna i ma hata na tarsurat i: "Hamuruhon humongkop bagasmi do mangallang ahu!"; Roma 15: 3 “Ai nang Kristus pe, ndang dihasiani dirina; songon na nidok ni Surat i tahe: "Toho do tu ahu reherehe ni angka na mangarehei Ho!"; Matius 27:34 “Disi ma dipainum nasida tu Ibana tuak anggur na marsaor pogu; jadi dung didai, ndang olo Ibana manginum”; Markus 15:23 “Dilehon nasida ma tu Ibana anggur na marsaor mir, alai ndang dijalo”; Lukas 23:36 “Alai dohot do angka soldadu i pauruuru Ibana. Dipajonok mamboan na asom tu Ibana”; Johannes 19:29 “Jadi adong ma disi isian ni tuak na asom, jadi dibutongi nasida ma limut tubagasan tuak na asom i, dipalohot ma i tu sada tolong, laho manurdukkon tu pamanganna”; Rom 11: 9-10 “Jala didok si Daud do: "Sai gabe jorgong jala jaring ma mejanasida bahen pargasipan jala bahen pamaloson di nasida!" "Dipaholom ma matanasida, asa unang marnida, jala dipabungkuk ma tanggurungnasida tongtong!"

Tudutudu tu Messias ni Debata na martinaon, na mardangol, marsiakbagi, masipal manuhuk na so dosana. Songon pinaandar ni parpsalmen i mandok: “Sai unang ma muruk mida ahu angka na mangkaposi Ho, ale Tuhan Jahowa Zebaot, sai unang ma tarila mida ahu angka na mangalului Ho, ale Debata ni Israel! Ai humongkop Ho do ahu tumaon insahinsak, dihungkupi hailaon bohingku. Pola banding angka donganku tu ahu, gabe halak na buro di roha ni donganku saina. Ai hamuruhon humongkop bagasmu do manganhon ahu, jala taha tu ahu do reherehe ni angka na mangarehei Ho. Sai tumatangis do ahu jala tumaon parpuasaon do rohangku, hape manjadi reherehe tu ahu do i. Hori do hubahen abithu, jadi pambuatan umpama do ahu dibahen nasida.” (ay.7-12).

Gombaran na masa na pinatupa ni hajolmaon tu Jesus. Uju dibongoti Jesus bagas joro ni Debata, dipabali ma sian i saluhut angka na manggadisi dohot na manuhori disi, ditunggalingkon do meja ni angka situngkari hepeng ro di bangku ni angka sigadis darapati. (ida. Mat.21:12).  Tarrimas do agka siboto surat tu Jesus, disungkun nasida sian dia huaso/legalitas ni Jesus mangulahon i. Nang uju pamalum na marsahit, pabali sibolis di sungkun nasida do sian dia huaso/legalitas ni Jesus mangulahon i.

“Karena mereka tidak yakin bahwa Yesus adalah Kristus, saudara-saudara Yesus sendiri mengejek Dia untuk pergi ke Yerusalem sebelum waktu-Nya untuk mengungkapkan mukjizat-mukjizat-Nya. (Yoh.7). Ketika Yesus akhirnya sampai di salib, para pemimpin rohani Yerusalem hanya mengolok-olok Dia dan mengejek Dia untuk turun. Ketika Dia haus mereka memberi-Nya empedu yang rasanya asam, seperti yang digambarkan pemazmur.”

Ala ni sude hamaolon na niadopan ni parpsalmen, pos rohana tongoson ni Debata do haluaonna. Bahwa Allah akan mengirimkan keselamatan (yaitu, pembebasan) dan meninggikan dia di tempat yang tinggi, membawa dia keluar dari kesengsaraannya. Karena itu, ia akan memuji Tuhan dengan sebuah lagu dan mengagungkannya dengan ucapan syukur. Janji-Nya untuk mengagungkan Tuhan ada dalam semangat penginjilan yang sejati. Di mana kesempatan tersebut unjuk menunjukkan juga bahwa orang lain harus tahu perasaan kita yang taat kepada Tuhan!

Pos ni roha tu Debata jala mamuji goar-Na, gabe kesempatan marbarita nauli do i. “Diida angka na dangol i ma i, gabe las ma rohanasida; sai hiras ma rohamuna, hamu ale angka na mangalului Debata!” (ay.33).

Daud menyerukan lagu pujian universal sebagai penghormatan kepada Allah yang Mahakuasa; seluruh ciptaan di surga, di bumi, dan di laut (lih. Kel.20: 11) adalah untuk menghormati Pencipta segala sesuatu. Alasan untuk nyanyian pujian adalah ini: "Allah akan menyelamatkan Sion, dan membangun kota-kota Yehuda." Sion adalah simbol bagi umat Allah. Perhatikan Ibrani 12:22, “Tetapi kamu sudah datang ke Bukit Sion, ke kota Allah yang hidup, Yerusalem sorgawi dan kepada beribu-ribu malaikat, suatu kumpulan yang meriah.” “Alai dolok Sion i do didapothon hamu dohot huta ni Debata na mangolu i, i ma Jerusalem na di banua ginjang i, dohot surusuruan na marloksaloksa, i ma loloan pesta bolon i.” Sion, dalam penggunaan Alkitab, adalah: tempat kediaman Allah (Mzm. 9:11).

Hamu Angka dongan sahaporseaon di bagasan Goar ni Tuhan Jesus Kristus!

·    Apakah Anda tenggelam secara fisik, emosional, atau spiritual, apa yang Anda pikirkan dan rasakan? Anda putus asa, Anda merasa sepertinya semua akan berakhir? Anda ingin jalan keluar, Anda ingin cara untuk aman, Anda ingin ancaman itu berlalu, Anda ingin pertolongan? Perderitaan Daud bukanlah melulu karena perbuatannya sendiri, sebagaimana tertulis pada ayat 4 dan 5: “Lesu aku karena berseru-seru, kerongkonganku kering; mataku nyeri karena mengharapkan Allahku. Orang-orang yang membenci aku tanpa alasan lebih banyak dari pada rambut di kepalaku; terlalu besar jumlah orang-orang yang hendak membinasakan aku, yang memusuhi aku tanpa sebab; aku dipaksa untuk mengembalikan apa yang tidak kurampas.” David merasa hidupnya tidak terkendali. Kita harus menyadari bahwa ada begitu banyak hal yang tidak dapat kita kendalikan dalam hidup. Kita tidak bisa mengendalikan orang lain, dan kita tidak bisa mengendalikan keadaan sekeras pa pun kita mencoba. Tetapi ingat! Tuhanlah pemegang kendali hidup dan kehidupan ini. Dengarkan solusi dari Daud dalam ayat 14: “Tetapi aku, aku berdoa kepada-Mu, ya TUHAN, pada waktu Engkau berkenan, ya Allah; demi kasih setia-Mu yang besar jawablah aku dengan pertolongan-Mu yang setia!” Dalam kondisi dunia (pandemic Covid-19) sekarang ini, mazmur ini sungguh memberitakan pertolongan kepada kita tersedia dari Tuhan. Maka “Serahkanlah segala kekuatiranmu kepada-Nya, sebab Ia yang memelihara kamu.” (1Pet.5: 7). Amen.

P: Martangiang ma hita: Ale Amanami na di banua ginjang! Napaluahon hami huriaM, manaithami huriaM gabe anak di harajaon-Mu. Mauliate di asi ni rohaM. Sai rajai ma marhitehite Tondi Parbadia sandok ruas ni huriaM HKBP Pondok Gede, asa mian di hami HataM. Sai patogu ma haporseaonnami, asa lam hubotohami mangihuthon HataM, jala asa lam hutanda hami hangoluan na sian Ho i.
Pasupasu ma HataM Ho do las ni rohanami, na paluahon hami.\
Pasupasu ma Pamarenta rap dohot angka donganna na gumomgom hami, sai lehon ma tu nasida hapistaran na sian Ho i, asa diboto mangaturhon aturan na denggan na tau pasangaphon Goar-Mu.
Pasupasu ma sasudena ama, ina, angka dolidoli dohot anakboru ro di dakdanak, angka na marsikola mangguruhon HataM. Dohot sude program ni huriaM HKBP Orientasi Taon Pekabaran Injil 2020.
Sai pagabe ma saluhut na niula ni ruas ni huriaM (pegawai, partigatigaan, karyawan, swasta, guru, TNI, Polri), jala sai padao ma nasa na tau mangago hami.
Asi ma rohaM di saluhut na mabalu dohot di angka dakdanak na sopot so marama so marina. Tatap ma saluhut na pogos, na marsahit ala virus Corona (Covis-19) di marpiga negara songon I di negaranami Republik Indonesia. Apuli ma keluarga tinadingkon ni korba virus Corona manang di di ape nasida. Pargogoi pamarenta ni sude negara-negara di portibion  laho mangalo mangagohon virus i. Parbisuhi angka na markepentingan laho mangalului ubat manang antibiotik laho mangambalongkon virus i dohot laho mangubati halak na tertulas virus i. Asi roham ale Tuhan!
Parogoi jala pamalum ruas ni huriaM HKBP Pondok Gede na dibagasan pangubation ala sahit, sahat tu ari sadari on. Sai pature ma angka jolma angka na naeng mate dohot na marsak binahen ni soro ni ari. Ho ma ale Tuhan Jahowa, amanasida dahot pangondianna, ai Ho do Sipangolu hajolmaon.
Sai padungo ma hami sasudena, asa unang dipaotooto sibolis hami. Alai pamonang ma hami maralohon rohanami na jahat i, asa tarpabongot Ho hami tu harajaon-Mu na di banua ginjang i. Sai oloi ma pangidoannami, ale Tuhan Jahowa, marhitehite Tuhan Jesus Kristus, Tuhannami, na tarpuji rap dohot Ho dohot Tondi Parbadia ro di saleleng ni lelengna. Amen.

13. Marende BE No. 443: 1… Dung Tuhan Jesus (BL 393) Es=Do (Papungu Pelean II)

1.    Dung Tuhan Jesus nampuna au, songgop dame-Na, biarhu lao.
Taripar gogo, ngolu-Na i, nasa dosangku naung sae do i.
Tabaritahon holong-Na i, di dia Tuhan tudoshon i?
Tuk manumpahi, tarlobi da. Sasada Jesus, pinuji ma.

2.    Di Ho ngolungku, las rohangki jumolo Jesus silua-Mi.
Pangiringon-Mu, tolong-Mu i, mangalo dosa nang rohangki.
Tabaritahon, d.u.

3.    Hibul ma ahu Jesus di Ho, sonang rohangku tarapul do.
Mian di au ma baen hata-Mi, paima das au tu lambung-Mi.
Tabaritahon, d.u.
        
14.   Doa Persembahan – Bapa kami – Berkat

P:    Marilah kita berdoa untuk menyerahkan persembahan kita kepada Tuhan: Ya Allah, Bapa kami yang di surga. Kami mengaku bahwa Tuhan adalah sumber dari segala karunia yang melimpah dalam kehidupan kami masing-masing. Sebahagian daripada karunia itu, kami serahkan kembali sebagai persembahan kepada Tuhan. Terimalah dan berkatilah persembanan umat-Mu ini, agar dapat kami pergunakan untuk pekerjaan dan pelayanan Kerajaan Tuhan di dunia ini. Bukalah hati kami untuk mengenal betapa banyak berkat dan karunia yang kami peroleh dari Tuhan, supaya kami senantiasa bersyukur kepada-Mu di dalam Nama Yesus Kristus Tuhan kami. Amin .

         J:       (Menyanyikan BN. HKBP No. 204: 2 BL. 73 Bes=Do

Tuhan karunia-Mu, roh dan jiwaku semua.
Nyawa juga hidupku, harta milikku semua.
Kuserahkan pada-Mu, untuk selama-lamanya.                          

                  P:   Bapa kami yang di surga, dikuduskanlah nama-Mu, datanglah kerajaan-Mu, jadilah kehendak-Mu di bumi seperti di surga. Berikanlah kami pada hari ini makanan kami yang secukupnya. Dan ampunilah kami akan kesalahan kami, seperti kami juga telah mengampuni orang yang bersalah kepada kami. Dan janganlah membawa kami ke dalam percobaan, tetapi lepaskanlah kami daripada yang jahat.

         J:       (menyanyikan:) Karena Engkau punya Kerajaan dan Kekuasaan dan Kemuliaan sampai selama-lamanya. Amin.

         P:      (Jika Majelis Tahbisan yang memimpin Ibadah baiklah ia memberi berkat ini. Jika tidak, langsung menyanyikan: Amin…): "Tuhan memberkati engkau dan melindungi kita, Tuhan menyinari engkau dengan wajah-Nya dan memberi kita Kasih karunia, Tuhan menghadapkan wajah-Nya kepadamu dan memberi kita damai sejahtera".
 


J:       (menyanyikan): Amin, amin, amin.



Persebahan boleh dikirimkan ke:

  1. Rekening Britama Cab. Pd Gede No. 038501000630566
  2. Tabungan BNI No. 1919667770





Tidak ada komentar:

Posting Komentar

RENUNGAN MINGGU ADVENT I 28 NOVEMBER 2021

MENYAMBUT KEDATANGAN TUHAN DALAM KEKUDUSAN (1 Tesalonika 3: 9-13) Surat ini ditujukan kepada komunitas pengikut Kristus di Tesalonika. L...