Jumat, 05 Mei 2017

ACARA PEMBUKAAN (GRAND OPENING) PESTA GOTILON DOHOT ULANGTAON 38






ACARA PEMBUKAAN 

(GRAND OPENING)

PESTA GOTILON

DOHOT 

ULANGTAON 38

HKBP PONDOK GEDE RESORT PONDOK GEDE

Sabtu, 6 Mei 2017

06.00 WIB
































1.  MARENDE SDJ. No. 574: 1 – 2 PUJI MA DEBATA                         

1.      Puji ma, puji ma Debata. Na ni ainNa do umpuji Debata.
Nunga sesa dosami, malum dohot rohami.
Puji ma puji ma Debata. Na ni ainNa do umpuji Debata.

2.      Olophon, olophon Tuhan i. Hatindanghon denggan ni basaNa i.
Sai arahon donganmi, ro tu Sipalua i.
Olophon, olophon Tuhan i. Hatindanghon ma denggan basaNa i.

2.  TANGIANG PAMUHAI

3.  MARENDE BE. No. 471: 2 HUPILLIT JESUS DONGANHI (BL 318)

2.       Arga ditobus tondingki, na mate do Ibana.
       Ngolunghu hubaen upa nii, lao mangoloi hataNa.          
Di Ho ngolungku ro di ajalhu, Jesus di Ho au mate mangolu.
Di Ho ngolungku ro di ajalhu, Jesus di Ho au mate mangolu.

4.  MANJAHA TURPUK: 1 Petrus 5: 7

Tinggangkon hamu ma nasa na hinolsohon ni rohamuna tu Ibana, ai disarihon do hamu! Serahkanlah segala kekuatiranmu kepada-Nya, sebab Ia yang memelihara kamu.

5.  MARENDE BE. No. 392: 1  SAI PASIAT TUHAN JESUS (BL 261)

1.    Sai  pasiat Tuhan Jesus tu bagasan rohami.
       Sai maimaima Jesus, bege panuktukNa i.
       Sai pasiat Tuhan Jesus, jangkon i tu rohami.
       Nunga tingki parasian, so tung jolo salpu i.

6.  TANGIANG  PANUTUP

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

RENUNGAN MINGGU ADVENT I 28 NOVEMBER 2021

MENYAMBUT KEDATANGAN TUHAN DALAM KEKUDUSAN (1 Tesalonika 3: 9-13) Surat ini ditujukan kepada komunitas pengikut Kristus di Tesalonika. L...