Rabu, 16 Januari 2019

ACARA PARTANGIANGAN BONA TAON KOOR JERIKO - GABUNGAN WIJK 2 - MUSA HKBP PONDOK GEDE dI MEGAMENDUNG PUNCAK SABTU, 12-13 JANUARI 2019




ACARA PARTANGIANGAN BODARI
KOOR JERIKO - GABUNGAN WIJK 2-MUSA
HKBP PONDOK GEDE
ANNO 11 NOVEMBER 1988 - SABTU, 11 NOVEMBER 2018 
(30 TAON)
DI PP UNIVERSITY MEGAMENDUNG PUNCAK

Sabtu, 12 Januari 2019













1.  Marende BE. No. 260: 1 Holan Jesus do hubaen  BL 40

Holan Jesus do hubaen donganku, ai Ibana pasonangkon au.
Ingkon sai tongtong tiur langkangku. :.: Molo raphon Jesus i au lao:.:

2.  Pamuhai

U:      Mulak ma hamu tu Tuhan i, ai asi do roha-Na mida hita,
H:      Marbalik ma hamu dompak Debata, ai rade do Ibana manesa dosam.
U:      Tompa ma roha na ias di ahu, ale Debata,
H:     Jala paimbaru ma di au tondi na marsihohot.
U:      Sai unang ma siaphon ahu sian adopan ni bohiM,
H:     Jala unang ma unsat sian ahu TondiM.
U:      Paloas ma ahu mulak manghalashon haluaon na sian Ho i,
H:     Jala basabasahon ma tu ahu tondi na girgir.
U:      Mulak ma hamu tu Tuhan i, ai asi do roha-Na mida hita.
H:     Marbalik ma hamu dompak Debata, ai rade do Ibana manesa dosam.
U:      Togutogu ma ahu asa unang manimbil sian angka dalan-Mu.
H:     Jala asa mulak ahu maninggalhon angka dosangku.
U:      Na tama do birubiru naung tarbunu i, manjalo hagogoon dohot hamoraon dohot hapistaran,
H:      Dohot sahala dohot hamuliaon dohot hasangapon dohot pujipujian.
U+H:Amen!

3.  Pembacaan Perjanjian Lama: Yeremia 29:7

Usahakanlah kesejahteraan kota ke mana kamu Aku buang, dan berdoalah untuk kota itu kepada Tuhan, sebab kesejahteraannya adalah kesejahteraanmu.


4.  Bernyanyi KJ. No. 527: 2 Ya Tuhan tiap jam

Ya Tuhan tiap jam, dampingi hambamu
Jikalau Kau dekat, enyah penggodaku
Setiap jam ya Tuhan, Dikau kuperlukan
Ku datang Jurus’lamat berkatilah



5.  Pembacaan Injil: Markus 10: 44 – 45

Barangsiapa ingin menjadi yang terkemuka di antara kamu, hendaklah ia menjadi hamba untuk semuanya. Karena Anak Manusia juga datang bukan untuk dilayani, melainkan untuk melayani dan untuk memberikan nyawa-Nya menjadi tebusan bagi banyak orang.
(dung sidung Evanggelium dijahahon, didok ma: )
P : Songon i ma didok hata ni Debata, haleluya!
J : Haleluya, haleluya, haleluya!
P+J: Amen!

6.  Refleksi: Gereja Membaharui Komitmen.

Panggilan Gereja adalah untuk mewartakan harapan akan keadilan di tengah dunia yang ditandai dengan pelbagai praktek ketidak-adilan. Harapan tersebut dapat terpenuhi jika ada sikap pertobatan, termasuk di dalam tubuh Gereja itu sendiri. Gereja menghayati pertobatannya dengan cara: Pertama, membarui tekad untuk bersama kaum miskin dan lemah terus menumbuhkan sikap berani memulai dengan kekuatan dan potensi yang ada, betapa pun kecilnya, tanpa menggantungkan diri pada inisiatif pemilik modal besar. Kedua, mendorong mereka yang diberkati dengan kekuatan ekonomi besar agar lebih jujur dan seksama dalam mencari jalan untuk memperbaiki hidup kaum miskin dan lemah. Ketiga, mendorong dan mendesak para pembuat kebijakan publik untuk berubah dari kecenderungan memperdagangkan jabatan dan mandat rakyat bagi keuntungan sendiri menuju keberanian membuat dan melaksanakan kebijakan publik yang sungguh-sungguh berpihak kepada kaum miskin dan cita-cita kesejahteraan bersama. Keempat, mendorong para cerdik-cendekia untuk aktif terlibat mengkaji dan menentang gagasan serta cara-cara berpikir, termasuk dalam bidang ekonomi, yang merugikan kaum miskin dan lemah. Kajian itu diharapkan menjadi jalan bagi penemuan cara berpikir dan gagasan-gagasan yang menempatkan kesejahteraan bersama sebagai cita-cita utama
Setelah menyatakan pertobatan dan membarui komitmen, beberapa prinsip dasar yang kiranya perlu diperhatikan bersama dalam menentukan langkah ke depan sebagai berikut: Pertama, kesetaraan martabat setiap manusia. Manusia tidak boleh dikorbankan demi keuntungan. Sebaliknya manusia harus selalu “menjadi subjek, dasar dan tujuan“ dari setiap kegiatan, termasuk kegiatan ekonomi. Kedua, kesejahteraan bersama. Selain mempunyai hak setiap orang juga mempunyai tanggungjawab untuk meningkatkan kesejahteraan bersama, karena ia hanya dapat hidup dalam kebersamaan. Tolok-ukur tak terbantah dari kesejahteraan bersama sebuah masyarakat adalah mutu kehidupan warganya yang paling lemah. Ketiga, solidaritas. Solidaritas adalah kesetiakawaan untuk bersama-sama melihat persoalan, mencari dan merencanakan jalan keluarnya, melaksanakan dan  mengevaluasinya menurut tolok-ukur kesejahteraan bersama. Prinsip solidaritas adalah kekuatan warga untuk mengorganisir diri menjadi kekuatan sosial, ekonomis dan politis. Keempat, subsidiaritas. Prinsip ini menegaskan apa yang dapat dilakukan oleh unit yang lebih kecil tidak boleh diambil-alih oleh unit yang lebih besar. Dengan memperhatikan prinsip ini kekuatan-kekuatan ekonomi yang besar tidak mencaplok atau menyingkirkan usaha-usaha kaum miskin dan lemah menuju kesejahteraan bersama. Prinsip ini juga mendorong unit yang kecil untuk mengorganisir diri menjadi suatu kekuatan ekonomi yang mandiri
Gereja merupakan gerakan dan bukan setama-tama sebuah lembaga. Gereja bergerak dalam masyarakat, dalam dunia, membawa daya penyelamat Ilahi. Maka Gereja adalah sebuah peristiwa. Di mana Gereja ada, harus terjadi sesuatu. Yaitu perubahan ke arah perdamaian, keadilan, dan solidaritas nyata dengan orang-orang miskin. Sebagai gerakan, Gereja juga sebuah persaudaraan dalam kasih yang membangun persekutuan untuk bersama-sama membawa pesan Kristus ke dalam masyarakat. Gereja sebagai pelaksana sakramen: Di mana Gereja bergerak, keselamatan Ilahi harus bisa terasa. Maka Gereja harus menyatu dengan masyarakat, ia diutus ke dalam masyarakat. Gereja menjadi nyata dalam komunitas basis, dalam umat nyata di tempat masing-masing yang menjadi garam dan terang di tengah-tengah masyarakat di mana ia hidup. 
Apakah Wijk 2 dan Jeriko sebagai bagian dari Gereja (HKBP Pondok Gede) dalam kenyataan sudah melaksanakan cita-cita itu? Ataukah masih terbelenggu dalam struktur-struktur kaku yang tidak mengizinkannya bergerak?

7.  Marende BE. No. 183: 1 Na jumpang au

Na jumpang au na asi roha, di au naung mago i hian,
Tuhan Jesus parasi roha, di au na lilu nahinan.
Nuaeng hutanda Tuhanki, parasi roha bolon i, parasi roha bolon i.

8. Tangiang Panutup.

ACARA PARMINGGUON I DUNG EPIPHANIAS
KOOR JERIKO - GABUNGAN WIJK 2-MUSA
HKBP PONDOK GEDE
ANNO 11 NOVEMBER 1988 - SABTU, 11 NOVEMBER 2018
(30 TAON)
DI PP UNIVERSITY MEGAMENDUNG PUNCAK

Minggu, 13 Januari 2019


1.  Marende BE. No. 112: 1-3 Haleluya tapujima BL. 206 Es=Do

·      Haleluya tapuji ma Amanta Tuhan Debata, dibaen denggan basa-Na.
     Sai tong girgir ma hita be, pasangap Debatanta i,
     Dibaen asi rohaNa. Sangap, sangap,
     Hagogoon, hatoguon, hapistaran. Di Amanta na di ginjang

(Jongjong)

·      Haleluya  di Jesus i, talehon hasangapon i, nang pe pujipujian.
Dilehon do mudra-Na i, mamuri hita sasude, parade hatigoran.
Denggan, denggan, parsaoranta tu Tuhanta, badia-Na.
Songgop do tu huria-Na

2. Agenda

L:      Marhitehite Goar ni Debata Ama dohot Goar ni Anak-Na, Tuhan Jesus Kristus dohot Goar ni Tondi Parbadia, na tumompa langit dohot tano on. Amen.

H:      Amen.

L:      Dihorhon haporsuhonnami na satongkin jala na neang i do hasangapon na sumurung, na lumobi hamuliaon na salelenglelengna tu hami, hami angka na so tumailihon angka na tarida angka na tumailihon angka na so tarida; ai na martingki do anggo angka na tarida, alai na salelenglelengna do angka na so tarida. Haleluya!

H:      (Mangendehon:)  Haleluya, haleluya, haleluya!

H:      (Martangiang ma hita:) Ale Tuhan Debata! Asi ma rohaM di hami, ai ndang tarbahen hami mambahen manang aha, molo so Ho dongannami. Dibahen i sai lehon ma di hami roha banua ginjang, asa tau hami manimbangi dohot. mangulahon lomo ni rohaM. Sai dongani ma hami, asa mian hami di bagasan Ho dohot di bagasan HataM, marhitehite Anak-Mu, Tuhan Jesus Kristus, Tuhannami. Amen.

3.  Marende BE. No. 116:1 Ditompa Ho Do Au BL. 243

Di tompa Ho do au, sondangi rohangkon;
Tung basabasa-Mi sude na di au on.
Gomgomi pamatangku, naeng Ho do oloanku,
Sai lehon ma gogongku, lomoM naeng ulaonku.
Urupi tatap au tutu, Panompa na burju.

4.  Patik

L:      Tangihon hamu ma Patik ni Debata Patik Pasampuluhon: Ndang jadi haliangan ni roham bagas ni donganmu, ndang jadi haliangan ni roham dongan saripe ni donganmu, manang naposona baoa manang naposona boruboru manang lombuna manang hodana, manang dia pe ugasan ni donganmu. Rap mangido gogo mahita tu Tuhan Debata laho mangulahon patik-Na!

H :     Ale Tuhan Debata sai pargogoi ma hami mangulahon na hombar tu patik-Mi!

L+H:  Amen.

5.  KOOR JERIKO

6. Marende BE. No. 149: 1+4 Ho Tongtong Ihuthononku BL. 182

 Ho tongtong ihuthononku Jesus Sipangolu au
Tung na so tadingkononku Ho, na paluahon au
Sian sasude dosangku dohot sian uhum i
Na tongtong habiaranku ala pardosaonki. (Jongjong)

         Sai ingani ma rohangku Jesus dohot Tondi-Mi
         Ro di ujung ni langkangku togu au o Tuhanki
         Di na tos muse hosangku di na homur matangki
         Sai tiopi ma tanganku togu au tu lambung-Mi.

7.  Manopoti Dosa

L:    Tatopoti ma dosanta: Ale Amanami jala Debatanami, na di banua ginjang, Pargogo na so hatudosan! Pardengganbasa do Ho, jala ro di salelenglelengna do asi ni rohaM. Sai marpamuati ma rohaM di hajahatonnami, jala sai unang be ingot angka dosanami; ai jotjot do hami mardosa maradophon Ho, jala jotjot do husungguli hami rimas-Mu marhite sian pangalaosionnami, di hataM, Ale Tuhan Jahowa, sai unang paingotingot pangalaosionnami, unang alang asi ni rohaM, sai urupi ma hami, Ho ale Tuhan Debata hatuaonnami, palua hami, jala sesa dosanami, ala ni Anak-Mu, Tuhan Jesus Kristus, Tuhannami. Amen.

H :     Mangendehon BE. No. 212 Haholongon na badia BL.24

Haholongon sian Jesus sai paias rohangkon
Sai pabali nasa tihas ssa ias tondingkon

L :      Adong do di hita sintua ni malim na songon i, na hundul di siamun ni habangsa ni hatongamon di banua ginjang. Dibahen i tarbahen Ibana do pangoluhon ro di ujungna angka na sandok ro tu Debata marhitehite Ibana; na mangolu do Ibana tongtong, asa diitangianghonnasida. Hasangapon ma di Debata na di ginjang!

L+H: Amen

8.  KOOR GABUNGAN WIJK 2

9. Marende No. 475:1 Tuhan Jesus Siparmahan BL.92

Ho tongtong ihuthononku Jesus, sipangolu au.
Tung na so tadingkononku Ho na paluahon au.
Sai marguru au tu Ho, sai marguru au tu Ho,
Ho tongtong ihuthononku Jesus, sipangolu au.
  

10.  Epistel Mateus 4: 12-17

L:         Tabege ma Hata ni Debata turpuk ni ari Minggu on sian Mateus 4: 12-17 Dung dibege Jesus, naung tarhurung si Johannes, laho ma Ibana tu Galilea.

H:        Laos ditadingkon ma huta Nasaret, laho maringanan tu huta Kapernaum na di topi ni tao i, di luat Zebulon dohot Naptali.

L:         Asa jumpang na nidok ni panurirang Jesaya na mandok:

H:        "Luat Zebulon dohot Naptali na di topi ni tao i, di ipar ni aek Jordan, luat Galilea, inganan ni angka sipelebegu:

L:         Jolma angka na maringanan di na holom marnida Panondang na bolon; nunga binsar Panondang i di angka na manginganhon tano na nilinggoman ni hamatean".

H:        Jadi olat ni i mamungka ma Jesus marjamita; ia jamitana on do:

L:         Pauba hamu ma rohamuna, ai nunga songgop harajaon banua ginjang i! Ima sahatna. Martua do angka na tumangihon Hata ni Debata, jala na umpeopsa.

H:        Amen.

11.  Marende BE. No. 227: 1-2 Jesus ngolu ni Tondingku BL.26

Jesus ngolu ni tondingku, Ho do haporusanki
Gok di Ho na ma diringku, ro di nasa langkaki (Jongjong)

Lam tangkas ma patuduhon, tu au on panghophop-Mi
Asa i huhalungunhon, hot ma au di lambung-Mi

12. Manghatindanghon Haporseaon

L:         Tahatindangkon ma haporseaonta i, songon na hinatindangkon ni donganta sahaporseaon di sandok portibi on. Rap ma hita mandok:

H:        Ahu porsea di Debata Jahowa, … Amen.



13. KOOR MUSA

14. Tangiang Pangondian: Ev. St. br. Manullang

15, Marende BE. No. 476: 1-3 Ndada au guru di au. BL.322 (Pelean Ia, Ib)

Ndada au guru di au be, Jesus do nampuna au.
Las rohangku dung hubege, Jesus sipangol au.
Ndang be au guru di au. Jesus na humophop au, nampuna au.
Tung saleleng au mangolu, Jesus do nampuan au.

Ndang di au, Tuhan Jesus, daging dohot rohangki;
Saluhutna hupasahat tu Ho, Jesus Tuhanki.
Ndang be au…….

Ulaonku nang artangku pangke ma baen sangap-Mi,
Diusehon Ho mudarmu tung tanda do holong-Mi.
Ndang be au…

16.  Jamita: 2 Musa 33: 12-17 (Pdt. Nikson Simangunsong)

17.  Marende No. 585: 1-2 Somba Ma Jahowa (Pelean II)

Somba ma Jahowa Debatanta, Amen, Haleluya.
Sigomgom langit tano on ro di isina, Amen, Haleluya.
Beta hita lao marsinggang tu jolo-Na, Amen, Haleluya.
Na songkal jala na badia do Jahowa, Amen, Haleluya.
Endehon Amen, Haleluya; endehon Amen, Haleluya;
endehon Amen, Haleuya; endehon Amen, Haleluya.

Puji ma Jahowa Debatanta, Amen, Haleuya.
Parasiroha na sumurung do Ibana, Amen, Haleluya.
Taendehon ma goar ni Debatanta, Amen, Halelua.
Ala ni denggan ni basaNa na tu hita, Amen, Haleluya.
Endehon, d.u.

18. Tangiang Pelean-Pasupasu

19. (Mangendehon:) Amen, amen, amen.





Tidak ada komentar:

Posting Komentar

RENUNGAN MINGGU ADVENT I 28 NOVEMBER 2021

MENYAMBUT KEDATANGAN TUHAN DALAM KEKUDUSAN (1 Tesalonika 3: 9-13) Surat ini ditujukan kepada komunitas pengikut Kristus di Tesalonika. L...